Lekce

Ranní probuzení (hatha-hatha flow jóga) je skvělým startem do nového dne. Po krátké počáteční meditaci a protažení navážeme pár svižnějšími pozdravy slunci. Následovat bude několik asán (pozic) k protažení a posílení určitých partií těla a relaxace na závěr. Atmosféra bude doplněna o hudbu, která vás provede od ospalého a možná i unaveného rána do nového dne a připraví vás na povinnosti v práci, doma nebo s dětmi. Vonné tyčinky a masážní olejíčky podle nálady a potřeby a před/po lekci bude připraven čaj a voda. Lekce je určena všem úrovním pokročilosti. | Lektorka: Alice

Sunrise Yoga in English (hatha-hatha flow yoga) is an excellent start of your day. Come and join us for your morning practise before you go to work or school. Gnetle-dynamic classes start with short meditation and breathing exercise, followed by sun salutations and focus on different body parts to make them stronger and stretched. At the end of each class you will relax in well-deserved savasana. Classes suitable for all levels. | Lektorka: Anna

Polední protažení (hatha-hatha flow jóga) vás zvedne ze židlí ve vaší kanceláři, zklidní zaneprázdněnou mysl a protáhne zatuhlé svalstvo a záda (příp. jiné problémové partie). Pozornost zaměříme především na náš dech a dechová cvičení, důkladné protažení a jemnější provádění jednotlivých asán. Nemine nás relaxace na závěr kombinovaná s meditací. Polední protažení je tu pro vaši revitalizaci, uvolníte se po dopoledních povinnostech a budete tak lépe připraveni do další části dne. Nebude chybět relaxační hudba, vonné tyčinky a  masážní olejíčky podle nálady a potřeby a před/po lekci voda s příměsí osvěžujícícho esenciálního oleje. Lekce je určena všem úrovním pokročilosti. | Lektorka: Alice

Jóga (nejen) pro nováčky (hatha jóga) je lekcí pro ty, kteří se s jógou ještě nikdy nesetkali, ale rádi by to změnili. Seznámíme se s dechem a základními asánami, navážeme pozdravy slunci A i B a postupně se budeme posouvat k předklonům , úklonům, záklonům, balančním pozicím atd. Zaměříme se na to, aby pozice byly provedeny technicky správně a to s ohledem na dispozice každého člověka. Naučíme se i relaxovat. A to vše v soukromí malého studia, kde atmosféru doplní hudba, svíčky i vonné tyčinky a před/po lekci voda nebo čaj. Lekce je vhodná i pro ty, kteří již s jógou začali, ale chtějí si základy zopakovat, prohloubit praxi anebo větši pozornost věnovat dechu. | Lektorka: Alice | Lektorka: Milena

Jóga pro (věčné) začátečníky (hatha-hatha flow jóga) je zaměřená především na správné a plynulé dýchání, pozdrav slunci a pomalé provádění ostatních základních asán. Naučíme se, jak pracovat s tělem, jak jej vnímat a respektovat jeho možnosti a potřeby. Uvědomovat si naše pocity s tím spojené a propojovat tak postupně tělo s myslí. Také se jemně dotkneme jógové filozofie. Podvečerní lekce pro (věčné) začátečníky je ideální pro přechod mezi prací a domovem, myšlenky na vše nevyřízené necháte za dveřmi studia a domů se vydáte s lehkou hlavou a ladným krokem. Před/po lekci bude připraven čaj a voda. Lekce je vhodná pro úplné i věčné začátečníky, event. pro mírně pokročilé. | Lektorka: Alice

Jóga pro (věčné) začátečníky a mírně pokročilé (hatha-hatha flow jóga) si klade za cíl zaměřit se na správné provádění asán a plynulost dechu. Naučíme se pozdravy slunci A i B, natrénujeme bojovníky I, II i III a ukážeme si též mírně pokročilé pozice upravené možnostem úplných začátečníků i pokročilejších praktikujících. Na podvečení lekci necháte myšlenky jít si svou cestou. Odcházet budete lehčí a odpočatí a také připraveni strávit poslední část dne v pohodě a s úsměvem. Před/po lekci bude připraven čaj/voda. Lekce je vhodná pro začátečníky, věčné začátečníky a mírně pokročilé.| Lektorka: Alice

Páteční jógové odpočinutí (hatha-hatha flow jóga) je jemným protažením po pracovním týdnu za zvuku příjemně pomalé hudby a s vůní vonných tyčinek a masážních olejíčků. Nejprve vydechneme v krátké úvodní meditaci, rozdýcháme, co bylo a zastavíme se tady a teď. Pak se lehce protáhneme v rytmu vlastního dechu a na závěr necháme tělo i mysl odpočívat a plynule se přehoupnout do dvou volných víkendových dnů. Před/po lekci bude připraven čaj/voda nebo voda s příměsí osvěžujícícho esenciálního oleje. Lekce je vhodná pro všechny úrovně pokročilosti. | Lektorka: Alice

Nedělní jógové nastartování (hatha-hatha flow jóga) uzavře víkend a nastartuje vás do pracovních dní. Je kombinací jemného protažení s dynamičtějšími prvky a i přesto stále pozorujícího vlastní dech. Střídá lehčí pozice s těžšími, ale i tak si všichni přijdou na své. Užijeme si úžasného pocitu z pohybu během jóga flow, propojování pozic do jedné na sebe navazující vlny zakončené zaslouženou relaxací. Pozotivní vykročení do dalších dní podpoříme náladu povzbuzujícími olejíčky či spreji a svíčkami. Před/po lekci bude připravena voda s osvěžujícími esenciálními oleji. Lekce je určena pro všechny úrovně pokročilosti. | Lektorka: Alice

Jóga&Brunch probíhá jednou měsíčně vždy v sobotu dopoledne (termín na další měsíc vypsán pár týdnů před konáním). Je skvělým víkendovým startem. První hodinku od 10 do 11 hodin jógujeme (hatha-hatha flow jóga) - jemně, ladně, v rytmu dechu a s důrazem na správné provedení pozic. Hraje příjemná hudba, hoří svíčky a podle "chuti" i vonné tyčinky. Po józe následuje brunch - sladké i slané dobroty většinou z domácí kuchyně, zdravé smoothie, čaj i voda. Povídáme o různých nejen jógových tématech a příležitost je také k networkingu, poznání nových lidí, navázání kontaktů a celkově k dobré náladě. | Lektorka: Alice  

Individuální lekce (hatha-hatha flow jóga) pro 1-2 klienty je orientovaná podle přání každého klienta. Může jít o lekci „obecné“ jógy (viz výše) nebo zaměřené na některé problémové partie (záda, kyčle, ramena atd.) | Lektorka: Alice

Office jóga (hatha-hatha flow jóga) přímo ve vaší kanceláři/zasedačce podle vašich představ a časových možností. Skvělá příležitost pro váš tým, jak se protáhnout, zrelaxovat a nemuset vytáhnout paty z officu. Práce pak půjde od ruky jedna radost. | Lektorka: Alice

Jóga pro zdravé tělo a klidnou mysl vychází z tradiční hatha jógy obohacené o prvky vývojové kineziologie a Feldenkraisovy metody. Jde zejména o určení způsobu držení těla a způsobu pohybu a od toho odvozené vývojové období, z nichž se nesou pohybové nedostatky. Ty se mohou skrz jógu a použité metody zlepšovat, až mohou i zcela zmizet. Záměrem lekcí je pracovat se svým tělem s láskou, s důvěrou v jeho moudrost a způsobem, který povede k posílení zdraví a zklidnění mysli. Velký důraz je kladen na dech, protože dech je mocným nástrojem každého z nás. Cílem každého setkání je, abyste odcházeli s úsměvem na tváři. | Lektorka: Bára V.

Jóga pro uvolnění a zklidnění  slibuje to, co název již napovídá. Lekce jsou jemné a přitom hluboké a prožitkové. Orintované na dech i na správné provedení pozic, tedy pomalejší, ale nudné rozhodně ne. Ba naopak. Lenka Vás lekcí provede příjemně - milým hlasem a kapacita maximálně 10 lidí slibuje individuální přístup. Lekce jsou inspirované propracovaným a odzkoušeným přístupem indického doktora, jogína a v Indii uznávaným Swami Sivanandou. Lekce jsou vhodné pro všechny úrovně pokročilosti.  | Lektorka: Lenka

Jemně dynamická jóga pro všechny je lekcí skutečně pro všechny bez ohledu na fyzickou kondici. Základ lekce tvoří sekvence pozdravů slunce, do kterých se postupně vkládají jednoduché ásany a ty se dále rozvíjejí v další varianty. Každý si tak může vybrat svou variantu ásany tak, aby se v ní cítil příjemně a mohl zaměřit svou pozornost na dech. Díky dynamičnosti lekce spolu postupně příjemnou formou vybudujeme silné, pevné a zdravé tělo, které je chrámem pro naši duši a je tak důležité, aby bylo v kondici, protože jedině tehdy, když budeme mít zdravé tělo, bude i naše duše zdravá a silná. | Lektorka: Denisa

Ranní/nedělní Oshova meditace a kurz 5 OSHO meditací. Pro moderního člověka je zvládnutí tiché meditace téměř nemožné. Většinu času trávíme v „hlavě“, a proto je pro nás z počátku velmi těžké naši nezastavitelnou mysl umlčet a meditovat v tichosti. Tato skutečnost může mnohé od meditace odradit. Pohyb, spontánní tanec, chaos a katarze nám umožňují přesunout naši pozornost z mysli do srdce, a vyjádřit tak všechny nevyjádřené a potlačené pocity a emoce, které v každodenním životě považujeme za „nevhodné“ a „nepatřičné“, a z toho důvodu se je snažíme potlačovat. Neustále jsme kontrolováni naším rozumem, a ignorujeme impulzy našeho těla. Oshova meditace je jedinečným transformačním nástrojem pro člověka moderní doby. Meditace využívají pohyb, tanec, dech, zvuk, zpěv či katarzi k sebevyjádření a rozproudění naší životní energie a uvolnění našich bloků, a tím nás otevírají novým možnostem bytí. Je rychlou a intenzivní cestou k odstranění starých, hluboce zakořeněných vzorců v naší mysli, které nás vězní v minulosti. Díky Dynamické meditaci zažijete emocionální osvobození, uvolnění, klid a ticho, které jsou schované za zdmi našich každodenních omezení. Nejvhodnější doba na meditaci je brzké ráno v době kdy se příroda probouzí.Meditace trvá 60 minut a má 5 fází. Během celé meditace jsou oči zavřené, dobré je použít šátek přes oči. Meditaci je možné provádět o samotě, ale ve skupině má mnohem větší sílu a účinek. | Lektorka: Lucka

Nedělní Mohendžodáro - tantra jóga pro ženy je "cvičení, které muž nesmí vidět a tanec, který musí zažít." Objevíte svou ženskou sílu, vášeň, krásu, nespoutanost a kreativitu v léčivém prostředí ženského kruhu. Toto tajemné, zkrášlující a omlazující cvičení vycházející ze starodávné indické tradice je uzpůsobeno moderní době a potřebám dnešních žen. Mohendžodáro je symbolem starodávného města kolem řeky Indu, které bylo mnohokrát zničeno záplavami, a které vždy povstalo znovu do své krásy. Co nemělo smysl, voda odplavila, co smysl mělo, bylo postaveno znovu. Stejně tak se my vydáme společně na cestu, abychom vyčistily svůj ženský chrám a postavily se znovu do své síly. Mohendžodáro je ucelený systém transformačního cvičení, který vede ženy do svého nitra skrze ásany, spontánní tanec a meditace. Mohendžodáro rozvíjí vnitřní krásu a sílu ženy, bez ohledu na věk. Cvičení přispívá ke zlepšení tělesného i duševního zdraví, k odstranění gynekologických potíží a znovuobjevení radosti ze života. Mohendžodáro vám pomůže (znovu)objevit samu sebe! Cvičení příznivě ovlivňuje vitalitu a krásu ženy, můžete očekávat nárůst životní energie. Ze zdravotního hlediska vrací cvičení pružnost pánevnímu dnu, prokrvuje vaječníky a dělohu, a výrazně zmenšuje riziko opakovaných zánětů. Cvičení je vhodné pro ženy jakéhokoliv věku, nejsou nutné žádné předchozí zkušenosti s jógou. S sebou si vezměte pohodlné oblečení a šátek. | Lektorka: Lucka


Strala jóga je nenáročný styl jógy, který umožňuje lidem odstranit stres z jejich těla a mysli a dosáhnout tak mnohem víc s menším úsilím. Strala je zároveň způsob bytí, pohybu a uzdravování se, které pomáhá lidem spojit se s tím, jak cítit a pohybovat se tak, jak je to příjemné. Váš pohyb se Stralou bude víc než jenom pózy. Naučíte se zvládnout problémy s lehkostí. Váš život bude zábavnější, budete nebojácní, nádherní a zářiví. Propojíte se ze svými pocity a se sebou samým. | Lektorka: Erika

 


telefon: +420 607 932 702 | e-mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. | facebook: yogAlive |

Print Download
Zobrazeno: 12330
NAHORU